Творча група вихователів
комунального закладу запорізька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат "Світанок" Запорізької обласної ради 
під керівництвом керівника МО вихователів 
Гольцевої Т.І. (практичного психолога)

Тема: «Використання інтерактивних технологій
у навчально-виховному процесі  школи-інтернату»

Мета: теоретичне обґрунтування виховних практичних досліджень колективу вихователів та  вивчення і узагальнення новітніх педагогічних технологій, впровадження їх у виховну роботу інтернату, обмін досвідом вихователів.

Цілі:
створити умови для ефективного науково-методичного супроводу вихователів, підвищити рівень їхньої готовності до педагогічних інновацій;
сприяти розвитку творчих здібностей педагогів, формуванню в них навичок науково-дослідницької роботи, зацікавленості в оволодінні інноваційними педагогічними технологіями;
здійснити апробацію та введення інтерактивних технологій у виховний процес;
забезпечення необхідною інформацією та матеріалами для створення безпечного Інтернет-спілкування учнів навчально-виховного закладу
підвищити рівень методологічної підготовки вихователів.

Завдання педагогічного колективу:

створення виховного, простору, складовими якого повинні бути:

·        сприятливі психолого-педагогічних умови  для навчання і виховання учнів;
·        забезпечення психологічного супроводу дитини впродовж всього шкільного    життя;
·        забезпечення розвитку творчого потенціалу всіх суб’єктів навчально-виховного процесу;
·        створити можливість безпеки учнів під час користування Інтернет-ресурсами;
·        реалізація положень Концепції громадянського та   національного виховання. виховання поваги до Конституції та Законів  України, широке використання державної символіки у патріотичному та громадянському вихованні учнів;
·        активізація пошукової та краєзнавчої роботи, сприяння відродженню     традицій школи;
·        попередження дитячої бездоглядності та правопорушень серед   неповнолітніх, організація превентивного виховання та правової освіти школярів;
·        розвиток учнівського самоврядування;
·        організація змістовного дозвілля учнів;
·        створення належних санітарно-гігієнічних умов навчання та праці, дотримання правил користування комп’ютером, вимог безпеки   життєдіяльності, правил техніки безпеки.

Впровадження інтерактивних технологій здійснюється за такими напрямами:
1.     У процесі позакласної, позашкільної виховної діяльності:
ü години спілкування;
ü інтелектуальні ігри;
ü учнівські конференції;
ü круглі столи;
ü дебати;
ü диспути;
ü проектна діяльність;
ü тренінги;
ü екскурсії-вивчення історичних та культурних пам’яток рідного міста та визначних місць України;
ü бібліотечні уроки;
ü прогулянки «наодинці з природою»;
ü години спілкування з мистецтвом (музика, кіно, образотворче мистецтво);
ü зустрічі з цікавими людьми;
ü вечори відпочинку (дні іменинника, конкурси талантів, дискотеки тощо).

2.Через діяльність органів учнівського самоврядування.

3.Через законодавчу політику у галузі освіти, охорони здоров'я, соціальної діяльності щодо виховної роботи з учнівською молоддю.

















План роботи на 2014-2015 навчальний рік

творчої групи «Використання інтерактивних технологій у навчально-виховному процесі школи - інтернату»



                             Заходи

Термін виконання

Відповідальні
I.
Організація роботи творчої групи вихователів над проектом «Використання інтерактивних технологій у навчально-виховному процесі»
1. Скласти і обговорити план роботи творчої групи.
2. Визначенні основних теоретичних та
методологічних засад використання інтерактивних технологій в навчально-
виховному процесі; розкритті сутності понять «інтерактивне навчання» та «інтерактивні технології»
 Жовтень
Гольцева Т.І.-керівник МО, практичний психолог

Вихователі творчої групи.

Ушатий В.М.
II.
Сучасні підходи до організації навчально-виховної діяльності й інтерактивні технології.
1. Формування та розвиток особистісних компетенцій вихованців з метою забезпечення їх успішної та «м’якої» соціалізації.
Листопад



Гусейнова Г.А.
2. Вчитися жити в сучасному світі. Програма самовдосконалення особис-тості учнів.
Гречна Ю.С.
3. Вивчення технології проведення       інтелектуальної гри «Дебати» К.Поппера.
 КуліковськийС.С.
III.
Сучасні підходи до організації навчально-виховної діяльності й інтерактивні технології.
1. Поняття технології в сучасній психолого-педагогічній  літературі. Технології інтерактивного навчання та виховання,  їх апробація.
Січень



Гусейнова Г.А.
2. Обговорювання та визначення теми дебатів між  вихованцями 7-9 класів інтернату. Етапи підготовки.
Ушатий В.М.
Вихователі творчої групи.
IV.
Аналіз діяльності  вихованців під час інтерактивних виховних заходів.
1. Критерії оцінювання продуктивності діяльності учнів в процесі підготовки та реалізації інтерактивних виховних заходів у контексті особистісно орієнтованого підходу.

Березень


КуліковськийС.С.
3.Випуск стіннівки «Наші заходи».
Вихователі
V.
Підготовка проекту методичних розробок «Виховні заходи сучасності. Якими їм бути? Виклики ХХІ століття сучасній школі»
1. Розробка плану презентації досвіду роботи творчої групи над проектом

Квітень




Ушатий В.М. Куліковський С.С.
2. Інноваційні процеси впровадження особистісно орієнтованого
навчання

 Гречна Ю. С.
VІ.
1. Аналіз результатів роботи творчої групи за навчальний рік.

Травень
Ушатий В.М.
2. Огляд-презентація результатів роботи творчої групи (розробки виховних заходів, методичні матеріали).
Куліковський С.С.
3. Обговорення та збирання пропозицій щодо продовження роботи над проблемою в наступному навчальному році.
Вихователі творчої групи.


План роботи на 2015-2016 навчальний рік

творчої групи «Використання інтерактивних технологій у навчально-виховному процесі школи - інтернату»



                             Заходи

Термін виконання

Відповідальні
I.
1-е засідання
- Аналіз стану методичної роботи за минулий рік. Мета та завдання на новий навчальний рік.
- Основні напрямки планування навчально-виховної роботи на 2015-16 н.р.
- Затвердження планів робіт МО та творчих груп.

 Вересень
Заступник директора з ВР Шамрай О.Г., Керівник МО
Гольцева Т.І.
II.
1. Впровадження інноваційних технологій. Метод проекту.


Листопад
Керівник МО -Гольцева Т.І., Керівник ТГ -Ушатий В.М.
2. Диспут «Ефективність системи роботи по формуванню особистості учнів школи-інтернату. Інноваційні методи виховання»
Вихователь 3-Б кл. Кармазіна Л.І.

III.
1.«Виховання патріотизму та національної свідомості учнів шляхом використання елементів інноваційних технологій»

Січень
Ушатий В.М.


2.«Технологія формування національно-патріотичних рис учнів»
Вихователь 2-А класу Олійник О.В

IV.
1. Презентація для педагогів "Інтернет-залежність"


Березень
Пр..психолог Гольцева Т.І
2 .Випуск стіннівки «Наш безпечний Інтернет».
Вихователі
V.
1. Розробка виховних заходів з використанням інтернет-технологій для різних вікових груп школи щодо профілактики Інтернет залежностей учнів

Травень
Всі вихователі творчої групи




2. Проведення низки заходів для всих учасників виховного процесу «Ми за безпечний Інтернет»
Всі вихователі творчої групи




Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Памятка для учнів Мобільні телефони: користь чи шкода?

Година спілкування для учнів 6-7 класів Безпечне використання інтернету