Творча група вихователів
комунального закладу запорізька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат "Світанок" Запорізької обласної ради
під керівництвом керівника МО вихователів
Гольцевої Т.І. (практичного психолога)
Тема: «Використання інтерактивних технологій
у навчально-виховному
процесі школи-інтернату»
Мета: теоретичне обґрунтування
виховних практичних досліджень колективу вихователів та вивчення і узагальнення новітніх педагогічних
технологій, впровадження їх у виховну роботу інтернату, обмін досвідом
вихователів.
Цілі:
створити
умови для ефективного науково-методичного супроводу вихователів, підвищити
рівень їхньої готовності до педагогічних інновацій;
сприяти
розвитку творчих здібностей педагогів, формуванню в них навичок
науково-дослідницької роботи, зацікавленості в оволодінні інноваційними
педагогічними технологіями;
здійснити
апробацію та введення інтерактивних технологій у виховний процес;
забезпечення
необхідною інформацією та матеріалами для створення безпечного
Інтернет-спілкування учнів навчально-виховного закладу
підвищити
рівень методологічної підготовки вихователів.
Завдання
педагогічного колективу:
створення виховного, простору, складовими якого
повинні бути:
·
сприятливі психолого-педагогічних умови для навчання і виховання учнів;
·
забезпечення психологічного супроводу дитини впродовж
всього шкільного життя;
·
забезпечення розвитку творчого потенціалу всіх суб’єктів навчально-виховного процесу;
·
створити
можливість безпеки учнів під час користування Інтернет-ресурсами;
·
реалізація положень Концепції громадянського та національного виховання. виховання поваги до
Конституції та Законів України, широке
використання державної символіки у патріотичному та громадянському вихованні
учнів;
·
активізація пошукової та краєзнавчої роботи, сприяння
відродженню традицій школи;
·
попередження дитячої бездоглядності та правопорушень
серед неповнолітніх, організація
превентивного виховання та правової освіти школярів;
·
розвиток учнівського самоврядування;
·
організація змістовного дозвілля учнів;
·
створення належних санітарно-гігієнічних умов навчання та
праці, дотримання правил користування комп’ютером, вимог безпеки життєдіяльності, правил техніки безпеки.
Впровадження
інтерактивних технологій здійснюється за такими напрямами:
1. У процесі позакласної,
позашкільної виховної діяльності:
ü години спілкування;
ü інтелектуальні ігри;
ü учнівські конференції;
ü круглі столи;
ü дебати;
ü диспути;
ü проектна діяльність;
ü тренінги;
ü екскурсії-вивчення історичних
та культурних пам’яток рідного міста та визначних місць України;
ü бібліотечні уроки;
ü прогулянки «наодинці з
природою»;
ü години спілкування з
мистецтвом (музика, кіно, образотворче мистецтво);
ü зустрічі з цікавими
людьми;
ü вечори відпочинку (дні
іменинника, конкурси талантів, дискотеки тощо).
2.Через діяльність органів
учнівського самоврядування.
3.Через законодавчу
політику у галузі освіти, охорони здоров'я, соціальної діяльності щодо виховної
роботи з учнівською молоддю.
План роботи
на 2014-2015 навчальний рік
творчої групи «Використання інтерактивних
технологій у навчально-виховному процесі школи - інтернату»
№
|
Заходи
|
Термін виконання
|
Відповідальні
|
I.
|
Організація роботи творчої групи вихователів над
проектом «Використання інтерактивних технологій у навчально-виховному
процесі»
1. Скласти і обговорити план роботи творчої
групи.
2. Визначенні основних теоретичних та
методологічних засад використання інтерактивних
технологій в навчально-
виховному процесі; розкритті сутності понять
«інтерактивне навчання» та «інтерактивні технології»
|
Жовтень
|
Гольцева Т.І.-керівник МО, практичний психолог
Вихователі творчої групи.
Ушатий В.М.
|
II.
|
Сучасні підходи до організації
навчально-виховної діяльності й інтерактивні технології.
1. Формування та розвиток особистісних компетенцій вихованців з метою
забезпечення їх успішної та «м’якої» соціалізації.
|
Листопад
|
Гусейнова Г.А.
|
2. Вчитися жити в сучасному світі. Програма самовдосконалення
особис-тості учнів.
|
Гречна Ю.С.
|
||
3. Вивчення технології проведення
інтелектуальної гри «Дебати» К.Поппера.
|
КуліковськийС.С.
|
||
III.
|
Сучасні підходи до організації
навчально-виховної діяльності й інтерактивні технології.
1. Поняття технології в
сучасній психолого-педагогічній
літературі. Технології інтерактивного навчання та виховання, їх апробація.
|
Січень
|
Гусейнова Г.А.
|
2. Обговорювання та визначення теми дебатів між вихованцями 7-9 класів інтернату. Етапи
підготовки.
|
Ушатий В.М.
Вихователі творчої групи.
|
||
IV.
|
Аналіз діяльності
вихованців під час інтерактивних виховних заходів.
1. Критерії оцінювання продуктивності діяльності учнів в процесі
підготовки та реалізації інтерактивних виховних заходів у контексті
особистісно орієнтованого підходу.
|
Березень
|
КуліковськийС.С.
|
3.Випуск стіннівки «Наші заходи».
|
Вихователі
|
||
V.
|
Підготовка проекту методичних розробок «Виховні
заходи сучасності. Якими їм бути? Виклики ХХІ століття сучасній школі»
1. Розробка плану презентації досвіду роботи творчої групи над проектом
|
Квітень
|
Ушатий В.М. Куліковський С.С.
|
2. Інноваційні процеси впровадження особистісно орієнтованого
навчання
|
Гречна Ю. С.
|
||
VІ.
|
1. Аналіз результатів роботи творчої групи за навчальний рік.
|
Травень
|
Ушатий В.М.
|
2. Огляд-презентація результатів роботи творчої групи (розробки виховних
заходів, методичні матеріали).
|
Куліковський С.С.
|
||
3. Обговорення та збирання пропозицій щодо продовження роботи над
проблемою в наступному навчальному році.
|
Вихователі творчої групи.
|
План роботи
на 2015-2016 навчальний рік
творчої групи «Використання інтерактивних
технологій у навчально-виховному процесі школи - інтернату»
№
|
Заходи
|
Термін виконання
|
Відповідальні
|
I.
|
1-е
засідання
- Аналіз
стану методичної роботи за минулий рік. Мета та завдання на новий навчальний
рік.
- Основні напрямки
планування навчально-виховної роботи на 2015-16 н.р.
- Затвердження планів робіт
МО та творчих груп.
|
Вересень
|
Заступник директора з ВР
Шамрай О.Г., Керівник МО
Гольцева
Т.І.
|
II.
|
1.
Впровадження інноваційних технологій. Метод проекту.
|
Листопад
|
Керівник МО -Гольцева Т.І.,
Керівник ТГ -Ушатий В.М.
|
2. Диспут
«Ефективність системи роботи по формуванню особистості учнів школи-інтернату.
Інноваційні методи виховання»
|
Вихователь
3-Б кл. Кармазіна Л.І.
|
||
III.
|
1.«Виховання патріотизму та національної свідомості учнів шляхом
використання елементів інноваційних технологій»
|
Січень
|
Ушатий В.М.
|
2.«Технологія
формування національно-патріотичних рис учнів»
|
Вихователь
2-А класу Олійник О.В
|
||
IV.
|
1. Презентація
для педагогів "Інтернет-залежність"
|
Березень
|
Пр..психолог Гольцева Т.І
|
2 .Випуск стіннівки «Наш безпечний Інтернет».
|
Вихователі
|
||
V.
|
1. Розробка виховних заходів з використанням інтернет-технологій для
різних вікових груп школи щодо профілактики Інтернет залежностей учнів
|
Травень
|
Всі вихователі творчої групи
|
2. Проведення низки заходів для всих учасників виховного процесу «Ми за
безпечний Інтернет»
|
Всі вихователі творчої групи
|
Коментарі
Дописати коментар