Година спілкування для учнів 6-7 класів Безпечне використання інтернету

Година спілкування для учнів 6-7 класів
 Безпечне використання інтернету
Мета: розвиток безпечної поведінки під час користування Інтернетом
Завдання:
·        розширити й поглибити знання про безпечний Інтернет, його позитивні і негативні наслідки;
·        сприяти обізнаності учнів про небезпеки, які існують в Інтернеті;
·        формувати навички безпечної поведінки під час користування Інтернетом;
·        вчити захищати себе від небезпеки в Інтернеті;
·        виховувати інформаційну культуру учнів;
·        сприяти розвитку комунікативних навичок

Обладнання:  Соціальні ролики про безпечний Інтернет, ПК, екран, мультимедійний проектор.
Хід заходу
І. Організаційний момент
2. ІІ. Вступне слово психолога
Сьогодні ми поговоримо про світ з яким ви стикаєтесь кожного дня – про світ Інтернету. Інтернет – це цікавий та захоплюючий світ, який дозволяє тобі дізнаватись про світ цікавого, спілкуватись з людьми в різних кінцях світу, грати в цікаві ігри та ділитись з іншими своїми думками та захопленнями. Але як і в любому іншому світі в Інтернеті є свої правила,  яких треба суворо дотримуватись, для того, щоб уникнути неприємних та небезпечних ситуацій.
Друзі, відомо, що в Україні 96% дітей віком від 10 до 17 років користуються Інтернетом. Але більша частина з них не знають про те, яка небезпека чекає на них в мережі.
    - Підніміть руку, в кого з вас є комп’ютер?
    - А в кого є Інтернет?
    ІІІ Основна частина
Давайте згадаємо, що таке Інтернет.
    Інтернет – це всесвітня інформаційна мережа, яка складається з мільйонів комп’ютерів у всьому світі, з’єднаних  між собою.
Які можливості дає нам Інтернет?
             - Листуватися
             -  Розмовляти , як по телефону (skipe)
             - Дізнаватися інформацію про погоду
               - Новини
               - Грати в комп’ютерні ігри
               - Читати книги ….
      Таким чином  ви сказали , що за допомогою Інтернету ми спілкуємось між собою. Також, коли ми реєструємось на сайтах ми вводимо  свої паролі. -   Подумайте, чи можуть вони бути простими , чи потрібно їх записувати на папері, чи давати іншим людям…? (відповіді дітей)
       - Пригадайте, скільки часу дитина вашого віку може проводити перед комп'ютером?
Давайте поговоримо про комп’ютерні ігри
Мозковий штурм
- Як ви вважаєте: корисні вони чи, навпаки, приносять шкоду?
       У Японії вчені досліджували наслідки багатогодинного перебування дітей у віртуальному інформаційному просторі, зокрема під час багатогодинної комп'ютерної гри. Результати цих досліджень вражають:
        у дітей, які грають у комп'ютерні ігри, можуть виявлятися хронічні зміни у розвитку головного мозку;
        комп'ютерні ігри стимулюють лише ті частини головного мозку, які відповідають за зір та пересування, і не допомагають у розвитку інших його важливих ділянок;
        у дітей, які довго грають у комп'ютерні ігри, не розвиваються лобні долі мозку, що відповідають за поведінку, тренування пам'яті, емоції, навчання. Ці частини мозку повинні розвиватися до досягнення дорослого віку.
Пошук інформації у мережі Інтернет.
       Ви сказали, що за допомогою Інтернета можна знайти багато різної інформації. Але вона може бути корисною і шкідливою.  А це є небезпечно.
Робота в групах « Безпечні і небезпечні сторони Інтернету».
       Назвати всі безпечні або небезпечні сторони Інтернету.
Безпечні сторони Інтернету
Небезпечні сторони Інтернету



Шість правил розумного користувача Інтернету:
1.                Я буду поводитись в Інтернеті чемно і не ображати інших.
2.                Я буду залишати негарні веб-сайти.
3.                Я буду зберігати свій пароль в таємниці.
4.                Я буду розповідати своїм батькам про проблеми й користуватися їхньою підтримкою.
5.                Я буду шукати цікаві веб-сайти й ділитися посиланнями зі своїми друзями.
6.                Я знаю, що можна бути легко обманутим і не буду повідомляти реальні імена, адреси й номери телефонів.
Використана література
1.     Теорія і практика забезпечення інформаційної безпеки, під редакцією Зегжди П.Д., Вид. "Яхтсмен", 1996. Гайкович В., Першин А..
2.     Грошев С.В., Коцюбинський А.О., Комягин В.Б. Сучасний самовчитель професійної роботи з комп'ютері: Практ.пособ. – М.: Тріумф, 2005.
3.     Левін А. Самовчитель корисних програм. – СПб.: Пітер, 2007.

4.     Цирлов В.Л. Основи інформаційну безпеку автоматизованих систем. Короткий курс. – Фенікс, 2008.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Памятка для учнів Мобільні телефони: користь чи шкода?

тренінг "Формування хиттєвої компетентності старшокласників"