Година спілкування для учнів 6-7 класів Безпечне використання інтернету
Година
спілкування для учнів 6-7 класів
Безпечне
використання інтернету
Мета: розвиток безпечної поведінки під час користування
Інтернетом
Завдання:
·
розширити й поглибити знання про безпечний
Інтернет, його позитивні і негативні наслідки;
·
сприяти обізнаності
учнів про небезпеки, які існують в Інтернеті;
·
формувати навички безпечної поведінки під час
користування Інтернетом;
·
вчити захищати себе від небезпеки в Інтернеті;
·
виховувати
інформаційну культуру учнів;
·
сприяти розвитку
комунікативних навичок
Обладнання: Соціальні ролики
про безпечний Інтернет, ПК, екран, мультимедійний проектор.
Хід
заходу
І. Організаційний момент
2. ІІ. Вступне слово психолога
Сьогодні
ми поговоримо про світ з яким ви стикаєтесь кожного дня – про світ Інтернету.
Інтернет – це цікавий та захоплюючий світ, який дозволяє тобі дізнаватись про
світ цікавого, спілкуватись з людьми в різних кінцях світу, грати в цікаві ігри
та ділитись з іншими своїми думками та захопленнями. Але як і в любому іншому
світі в Інтернеті є свої правила, яких
треба суворо дотримуватись, для того, щоб уникнути неприємних та небезпечних
ситуацій.
Друзі, відомо, що в Україні 96% дітей віком від 10 до 17 років користуються
Інтернетом. Але більша частина з них не знають про те, яка небезпека чекає на
них в мережі.
- Підніміть
руку, в кого з вас є комп’ютер?
- А в кого є
Інтернет?
ІІІ Основна частина
Давайте згадаємо, що таке Інтернет.
Інтернет – це всесвітня інформаційна мережа, яка складається з
мільйонів комп’ютерів у всьому світі, з’єднаних
між собою.
Які
можливості дає нам Інтернет?
- Листуватися
- Розмовляти , як по телефону (skipe)
- Дізнаватися інформацію
про погоду
- Новини
- Грати в комп’ютерні
ігри
- Читати книги ….
Таким чином ви сказали , що за допомогою Інтернету ми
спілкуємось між собою. Також, коли ми реєструємось на сайтах ми вводимо свої паролі. - Подумайте, чи можуть вони бути простими , чи
потрібно їх записувати на папері, чи давати іншим людям…?
(відповіді дітей)
- Пригадайте, скільки часу
дитина вашого віку може проводити перед комп'ютером?
Давайте поговоримо про комп’ютерні ігри
Мозковий штурм
- Як ви вважаєте: корисні вони чи, навпаки, приносять шкоду?
У Японії вчені досліджували наслідки
багатогодинного перебування дітей у віртуальному інформаційному просторі, зокрема
під час багатогодинної комп'ютерної гри. Результати цих досліджень вражають:
•
у дітей, які грають у комп'ютерні ігри, можуть виявлятися
хронічні зміни у розвитку головного
мозку;
•
комп'ютерні ігри стимулюють лише ті частини головного
мозку, які відповідають за зір та пересування, і не допомагають у розвитку
інших його важливих ділянок;
•
у дітей, які довго грають у комп'ютерні ігри, не
розвиваються лобні долі мозку, що відповідають за поведінку, тренування
пам'яті, емоції, навчання. Ці частини мозку повинні розвиватися до досягнення дорослого віку.
Пошук інформації у мережі Інтернет.
Ви сказали, що за допомогою
Інтернета можна знайти багато різної інформації. Але вона може бути корисною і
шкідливою. А це є небезпечно.
Робота в групах « Безпечні і небезпечні сторони Інтернету».
Назвати всі безпечні або
небезпечні сторони Інтернету.
Безпечні сторони
Інтернету
|
Небезпечні
сторони Інтернету
|
Шість правил розумного
користувача Інтернету:
1.
Я буду поводитись в
Інтернеті чемно і не ображати інших.
2.
Я буду залишати негарні
веб-сайти.
3.
Я буду зберігати свій пароль
в таємниці.
4.
Я буду розповідати своїм
батькам про проблеми й користуватися їхньою підтримкою.
5.
Я буду шукати цікаві
веб-сайти й ділитися посиланнями зі своїми друзями.
6.
Я знаю, що можна бути легко
обманутим і не буду повідомляти реальні імена, адреси й номери телефонів.
Використана література
1. Теорія і практика забезпечення інформаційної безпеки, під редакцією Зегжди П.Д., Вид. "Яхтсмен", 1996. Гайкович
В., Першин А..
2.
Грошев
С.В., Коцюбинський А.О., Комягин В.Б. Сучасний самовчитель професійної роботи з
комп'ютері: Практ.пособ. – М.: Тріумф, 2005.
3. Левін А. Самовчитель корисних програм. – СПб.: Пітер,
2007.
4. Цирлов В.Л. Основи інформаційну безпеку автоматизованих
систем. Короткий курс. – Фенікс, 2008.
Коментарі
Дописати коментар